O mnie

Moje zdjęcie
Witajcie na hafciarskim blogu. mam na imię Małgorzata i od dzieciństwa interesuję się wszelkimi robótkami, głównie haftem krzyżykowym na tym blogu będę pokazywać moje prace-zapraszam.gogo62@wp.pl.

sobota, 8 listopada 2014

SAL-owy kalendarz adwentowy, odsłona druga

Tempo żółwie, ale nie tracę nadziei, cuda się przecież zdarzają.
Jedynka już nie jest samotna
W między czasie zszywam jeszcze kwadraty, z których ma powstać kocyk dla drugiego wnusia
jeszcze mi parę zostało do pozszywania
Jakość zdjęć nie najlepsza bo robiona po nocy.

3 komentarze:

  1. Ta zielona kolorystyka jest extra. A kiedy pokażesz drugi kalendarz. Kocyk bomba

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie kocyki, chciałam kiedyś taki dla mojego syneczka ale nie umiem takiego zrobić niestety. A cyferki fajniutkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ten kocyk się tworzy , na bardzo przytulny wygląda!

    OdpowiedzUsuń